Формування медіакомпетентності – основна вимога часу

Ми живемо у світі медіа – систем масових комунікацій, які швидко поширюються, у світі «інформаційного вибуху», який є хаотичним, безмежним і надмірним.

Як же виховати грамотного медіаспоживача? Споживача, який би, долучаючись до найостанніших досягнень цивілізації, скористався ними собі на благо, щоб вони сприяли всебічному його розвитку, а не розвивали односторонньо, приглушуючи всі інші багатства життєвих інтересів. Саме ці проблеми обговорювали учасники обласного науково-практичного семінару

директорів експериментальних навчальних закладів з медіаосвіти на тему: “Освітній медіапростір школи як засіб формування інноваційної особистості учня”, який відбувся 12 листопада на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 з поглибленим вивченням англійської мови з першого класу м. Марганця.

Учасники семінару ознайомились із досвідом роботи педагогічного колективу щодо створення освітнього медіапростору школи та системою формування медіакомпетентності учасників навчально-виховного процесу через використання Інтернет-контенту, обговорили (можливості\доцільність) використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання в аспекті розвитку інноваційної особистості учня та визначили пріоритетні напрями діяльності вчителя щодо формування медійної культури учнів.

Невеликий, але глибокий досвід роботи закладу продемонстрував творчий підхід педагогічного колективу школи до формування медійних компетентностей, які є основною вимогою сучасного світу.

Ознайомитись з матеріалами семінару

Кiлькiсть переглядiв: 113

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.